Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
25 mars 2012 7 25 /03 /mars /2012 23:12

 

 

 

"Lord is it mine" je pieseň ktorá mi prinášala úľavu v jednom veľmi ťažkom úseku života, kedy som sa vyrovnávala s osobnou bolesťou  a bola som svedkom nesmierneho utrpenia mladého umierajúceho človeka.


Často, keď som sa nevýslovne unavená uprostred noci vracala z nemocnice, vozila som sa bezcieľne blízkym chotárom a doslova  kričala, aby som uvoľnila to napätie v sebe. Nevládala som sa modliť.


Pieseň Lord is it mine, bola v tých chvíľach akoby mojou modlitbou.

Vyjadrovala presne to, čo som vtedy  prežívala.


A cítila som, že človek, ktorý ju spieva, prežil niečo podobné a rozumie mi...

 

 

                  

 

 

"Lord is it mine" je písní ze šestého a jednoho z nejúšpěšnějších alb skupiny Supertramp : "Breakfast in America", vydaného v roce 1979. Roger Hodgson je jejím exkluzivním skladatelem, textařem a interpretem. Píseň patří mezi jeho nejoblíbenější, stejně jako mezi nejoblíbenější písně početných fanoušků a Roger ji velmi často zařazuje do svého repertoáru.

Partager cet article
Repost0

commentaires

Prezentace

  • : blog Rogera Hodgsona : český a slovenský Fan club
  • : Blog určen českým a slovenským fanouškům Rogera Hodgsona, legendárního zpěváka, skladatele, textaře, bývalého člena a duse známe britské skupiny Supertramp. Jeho legendarní hlas je rozpoznatelný mezi miliony. Roger Hodgson pokračuje ve velmi úspěšné solové kariéře a jeho světové turné roku nese příznačný název. Breakfast in Amerika.
  • Contact

Hudba

 

Vyhledávání