Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
20 mai 2012 7 20 /05 /mai /2012 10:39

Áno, hudba nám pomáha...(Roger) 


Obsah Rogerových piesní viem už naspamäť. A takmer vždy nájdem nejakú, ktorá vystihne a nadľahčí to, čo prežívam v momentálnej situácii.


Bolo to tak aj pred nedávnom, keď som dávala do poriadku opakovane povrchne urobenú prácu iných. Mala som v sebe už poriadne napätie a nahlas som si šomrala popod nos: "To je katastrofa!"...


Keď som to povedala druhýkrát, zrazu som si pripomenula slohu z "Take Long Way Home": 

"Does it feel that your life become a catastrophe? Oh, it has to be for you to grow, boy."

 

Máš pocit, že sa v tvojom živote stane katastrofa? To musí byť, pre tvoj rast...

 

Tak tá druhá časť, to bola "trefa do čierneho."


Áno. Každá opakovaná "katastrofa" je príležitosťou zmúdrieť, zmeniť postoj a "podrásť."

Stačil mi tento moment.

 

Zasmiala som sa sama sebe a prácu som dokončila pospevujúc si refrén piesne  

 

 

   


 

   
 

 


Partager cet article
Repost0

commentaires

H
<br /> Áno, je to pravda, zdolané ťažkosti každodenného života nás posúvajú dopredu a pomáhajú nám "zmúdrieť", vytriediť to podstatné od nepodstatného. Ak sa to naučíme, nosíme v duši pokoj.<br />
Répondre
R
<br /> <br /> Děkujeme Hanko za moudrý komentář :)<br /> <br /> <br /> <br />

Prezentace

  • : blog Rogera Hodgsona : český a slovenský Fan club
  • : Blog určen českým a slovenským fanouškům Rogera Hodgsona, legendárního zpěváka, skladatele, textaře, bývalého člena a duse známe britské skupiny Supertramp. Jeho legendarní hlas je rozpoznatelný mezi miliony. Roger Hodgson pokračuje ve velmi úspěšné solové kariéře a jeho světové turné roku nese příznačný název. Breakfast in Amerika.
  • Contact

Hudba

 

Vyhledávání